18 december, eftermiddag

Nu verkar det som att "snöstormen" har lagt sig (och snön också för den delen). Jag skottade garageuppfarten förut, och då slog det mig: "Varför inte ha värmeslingor så man slipper skotta skiten?". Visserligen skulle det bli ganska dyrt, och dessutom skulle man behöva ha värmeslingor på hela gatan, annars rinner ju bara vattnet nerför garageuppfarten och bildar isgata på... all annan asfalt, men det skulle vara en befriande känsla att slippa skotta. Jag har egentligen ingenting emot snö såhär innan jul men det är ju så förbannat kallt! Det finns inga dåliga kläder, bara kallt jävla väder, som jag brukar säga. En annan sak som jag irriterar mig på är html-koder. Varför i helvete ska det vara så komplicerat?? Eller, egentligen är det inte så komplicerat, men av någon outgrundlig anledning så är det alltid någonting som inte gör som jag vill. I skrivande stund är bloggen inte publicerad (inte officiellt iallafall), men jag vill bara att ni ska känna retroaktivt medlidande eftersom jag har ett helvete med den här jävla designen…

Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback