19 december, kväll

Jag skulle ha tagit på mig raggsockar, helvete vad kallt det var! Jag blir så irriterad på bussar som är sena, och jag ställer mig naturligtvis frågan: "Varför?". Jo, för att idiotchaufförerna inte låter oss med månadskort gå före i kön, utan låter alla som ska köpa biljett stå och flumma runt med sitt jävla bankkort så att vi andra får frysa ihjäl utanför. Något annat som är väldigt frustrerande är rökande fjortisar, mest för att de är så otroligt mycket tuffare än mig. Jag är bitter. Något som däremot är väldigt häftigt är gamla tanter med päls, och mössor med flames på, det tycker jag är toppen. Jag såg en tomte med bröst i ansiktet idag, det gillade jag.

Kommentarer
Postat av: flötface

varå... du tycker ju det är töntigt att röka. "ah men vafan lägg neeeer!"

2009-12-20 @ 00:14:51
Postat av: Linus

hahaha, just det! xD

2009-12-20 @ 18:04:49
URL: http://linusekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback