21 december, kväll

Jag har insett en sak... Jag är ungefär lika bra på att slå in julklappar som att baka pepparkakor, och på den fronten är jag inte speciellt begåvad. Det är egentligen inget negativt, för varje gång man ger bort en julklapp som tanten i affären har slagit in så vill personen man gett bort presenten till inte förstöra papperet, vilket gör att det tar en jävla tid innan jag får min nästa julklapp! Genom att slå in julklapparna på ett lagom dåligt sätt effektiviseras julklappsöppnandet, samtidigt som julklapparna jag ger bort blir lite mer personliga, eftersom själva inslagningen är så otroligt ful. Jag har inte klätt granen än förresten, som jag tidigare skrev att jag skulle, men det blir förmodligen imorgon istället, så mer om det då. Dessutom lär det handla en del om julgodisbakande. Ses då.

Kommentarer
Postat av: sananas

du måste vara riktigt kass på att slå in presenter, för du suger på att göra pepparkakor. eller ja, så fort du ens kommer i närheten av en fin pepparkaka blir den ful.

2009-12-21 @ 22:43:15
Postat av: Linus

Äh, jag förstörde ju bara din pepparkaka för att jävlas :D dessutom tyckte din mamma att det var kul :p

2009-12-21 @ 23:02:44
URL: http://linusekholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror inte riktigt det var så... det var nog något i din utstrålning som gjorde att den dog :D

2009-12-21 @ 23:10:35
Postat av: Linus

Den dog inte, den fick ett ansiktslyft :D

2009-12-21 @ 23:12:45
URL: http://linusekholm.blogg.se/
Postat av: sananas

DU MOSARÄN MED SILVERKULOR! :(

2009-12-21 @ 23:16:57
Postat av: Linda

personliga julklappar...? inget kan vara mer personligt än mina julklappar såna fall. Ska vi jämföra våra braiga inslagningsmetoder så lär ju jag vinna. ;) fast du kanske vinner på fulheten då, men jag lär vinna på mängden tejp. :P mahaha

2009-12-22 @ 10:40:52
URL: http://lindaengbloms.blogg.se/
Postat av: Linus

Tro mig Linda, jag vinner på mängden tejp också :p

2009-12-22 @ 14:40:12
URL: http://linusekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback