29 december, eftermiddag

Jag överlevde gårdagens bilfärd, och det gjorde jag bra! Men väl framme i Borås så började det naturligtvis RYKA från motorhuven! Precis innan en korsning dessutom, och när det var som mest trafik... Tur att jag har en högljudd flickvän som lyckades hitta vänligt folk som hjälpte oss att putta upp bilen till en parkering där den fick ryka ifred. Det positiva var att all snö på motorhuven smälte. Hursomhelst, jag har dessutom lyckats skaffa en motorkunnig svärfar som konstaterade att det var nån jävla slang som hade lossnat så att kylarvätskan hade runnit ut. Därför åkte vi till närmaste bensinmack och köpte lite nödvändigheter, sen fixade svärfar biffen, medan jag och Louise turades om att hålla i ficklampan. Det var nämligen väldigt mörkt ute. Sedan hann vi nästan inte komma innanför dörren innan jag krossade min älskades näsa. Det var ingen bra dag, mycket tack vare den där jävla bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback