31 december, eftermiddag

Jag kommer inte på något jag kan klaga på såhär på rak arm, tyvärr... Något som jag däremot tycker är riktigt underhållande är "talande textremsa". Det är verkligen en toppenidé att synskadade personer kan få njuta av Morden i Midsomer genom att man tar bort diverse ljudeffekter (eller ja, alla jävla ljud som förekommer!) och ersätter dessa med en jobbigt monoton svensk mansröst à la Kalle Ankas Jul. Detta är naturligtvis sarkasm från min sida, eftersom denna lågbudget-skit är under all kritik (ett litet rim där på slutet också, snyggt). Visserligen var det ganska kul att sitta och håna detta känslolösa spektakel, men det är nog inte speciellt lätt att hänga med i handlingen om man är kraftigt synskadad. Det klart, är man kraftigt synskadad så kanske man inte tittar på tv så ofta, men hur jävla roliga radioprogram har vi egentligen? Nog om det, snart börjar ett nytt år. Så gott nytt sådant på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback