Ouvertyr (17 december, kväll)

Jaha, och vad gör man när man har startat en blogg som är så onödigt komplicerad att man aldrig har tillräckligt med energi för att fortsätta med den? Man startar en ny, mindre komplicerad blogg givetvis…

Vad vill jag med den här bloggen då, undrar ni? Egentligen ingenting, förutom att tömma mitt redan tillräckligt tomma huvud på tankar om lite allt möjligt, till skillnad från min gamla blogg, där jag mest spydde ut en massa mindre viktigt vetande.

Kort, koncist och i viss mån även trivialt, men förhoppningsvis ska jag kunna uppdatera relativt ofta med tanke på inläggens längd och energiåtgång. Jag lämnar er med hopp och förtvivlan.

Fred ut.


Kommentarer
Postat av: Pluffs :D

Woho, första kommentaren! :D

Ser fram emot kommande inlägg! :D

2009-12-17 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback