17 februari, eftermiddag

Ja, här händer det ju inte så jävla mycket, men jag har iallafall tagit mig tiden att lösa in min vinstlott! Vinsten var ju inte direkt skyhög, men jag fick åtminstone en ny lott, och på den vann jag ytterligare 130 kr. Ska jag hämta ut några lotter till eller behålla den relativt höga vinsten (ja, 130 kr är ju mer än 0...)? Det är ju ganska kul att skrapa lotter, men om jag hämtar ut fler lotter så lär dom vara nitlotter allihop. Den som gapar efter mycket...

What else is new? Well, Opus Dei ska tydligen starta en flickskola... Jag har väl egentligen inget emot att religiösa människor har en samlingsplats, men frågan är om flickorna som ska gå på skolan verkligen har en egen åsikt om religion, eller om det är deras föräldrar som är djupt religiösa och anser att deras barn också ska vara det. Jag tror på det sistnämnda... Dessutom kämpar Opus Dei aktivt mot kvinnans frigörelse, abort och homosexuellas rätt, vilket är helt sjukt. Jävla bakåtsträvare, visst kan man vara konservativ, men ärligt talat...

På tal om det, det är nog dags att avskaffa påvedömet nu...

Kommentarer
Postat av: sananas

ska dom inte kämpa för att våldtäkt, pedofili, djurplågeri och slavhandel ska vara lagligt också?

2010-02-17 @ 16:39:24
Postat av: Linus

Haha, det är mycket möjligt :p

2010-02-17 @ 16:59:40
URL: http://linusekholm.blogg.se/
Postat av: sananas

det hade ju varit suveränt!! :D

2010-02-17 @ 17:26:39
Postat av: Linus

Absolut!

2010-02-17 @ 18:05:22
URL: http://linusekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback